Ogromna awaria: Użytkownicy stracili dostęp do swoich kont iCloud
W nocy 27 kwietnia znaczna liczba użytkowników iCloud zgłosiła utratę dostępu do swoich kont na wszystkich urządzeniach. Zaobserwowano, że jedynym sposobem na rozwiązanie sytuacji było zresetowanie haseł.
Co wiadomo
Incydent dotyczył szerokiej gamy urządzeń, w tym HomePods, Apple TV, iPhone'ów, iPadów i komputerów Mac. Obecnie nie wiadomo, dlaczego wystąpił ten problem i czy jest on związany z określoną klasą urządzeń.
Warto jednak zauważyć, że awaria prawdopodobnie nie jest spowodowana zorganizowanym włamaniem lub atakiem. Użytkownicy nie zgłosili żadnych zdarzeń związanych z uwierzytelnianiem dwuskładnikowym lub próbami fałszowania danych uwierzytelniających.
Wygląda na to, że przynajmniej niektórzy z nas doświadczają problemów z naszymi kontami iCloud/Apple ID, gdzie musimy resetować nasze hasła i ponownie się logować.
- Dave Hamilton (@DaveHamilton) 27 kwietnia 2024 r.
Ktoś jeszcze?
Nie otrzymaliśmy jeszcze żadnego komentarza od Apple.
Źródło: AppleInsider