Założyciel Arkane, Rafael Colantonio, skrytykował decyzję Microsoftu o zamknięciu Arkane Studios i nazwał korporację krótkowzroczną

Gorąca dyskusja na temat zamknięcia czterech studiów Bethesdy trwa.

Pisaliśmy już o reakcji założyciela Tango Gameworks Shinji Mikami. Były szef Arkane Studios Raphael Colantonio nie mógł nie zabrać głosu w tej sprawie.

Co wiadomo

Chociaż Colantonio opuścił Arkane w 2017 roku, wiadomość o zamknięciu oddziału Arkane Austin wprawiła go w rozczarowanie i zakłopotanie. Powstrzymał się od ostrych komentarzy, ale nazwał Microsoft "krótkowzroczną firmą".

Microsoft, ze swoimi niekończącymi się pieniędzmi, mógł poczekać na nowy sukces Arkane Austin [z nową grą]. A ta decyzja będzie kosztować Microsoft cenny kredyt zaufania graczy i wzmocni wizerunek złej korporacji. Złe i bardzo dziwne posunięcie.

Arkane Austin jest znane z takich gier jak Prey (2017) i Deathloop, a także pomagało francuskim kolegom w tworzeniu dwóch części Dishonored. Wszystkie te gry otrzymały wysokie pochwały, ale porażka Redfall odwróciła cały sukces dewelopera.

Źródło: X

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();