Samsung wyśmiewa Apple za nieudaną reklamę iPada Pro

Samsung wyśmiewa Apple za nieudaną reklamę iPada Pro

Samsung po raz kolejny trolluje Apple, wykorzystując negatywną reakcję na kontrowersyjną reklamę Apple "Crush!" iPada Pro i wypuszczając reklamę Galaxy Tab S9 Ultra.

Co wiadomo

Reklama Apple pokazywała prasę hydrauliczną miażdżącą kreatywne przedmioty, w tym instrumenty muzyczne, sprzęt elektroniczny, automaty do gier, farby i pędzle, komputery, aparaty fotograficzne i inne. Według Apple miało to pokazać, że iPad łączy wszystkie te narzędzia w jednym urządzeniu. Spowodowało to jednak znaczny sprzeciw w społeczności kreatywnej i wśród użytkowników mediów społecznościowych, którzy postrzegali to jako metaforę destrukcyjnego wpływu dużych firm technologicznych na branże kreatywne i indywidualną kreatywność.

Samsung odpowiedział, publikując własną reklamę, w której kobieta-muzyk przechodzi przez niszczycielskie ślady prasy hydraulicznej i podnosi uszkodzoną gitarę. Następnie siada obok sztalugi trzymając Galaxy Tab S9 Ultra z zapisem muzycznym na ekranie i zaczyna wykonywać utwór muzyczny. Samsung udostępnił wideo na Twitterze z podpisem: "Nigdy nie stłumimy kreatywności".

Chociaż sprzedaż obu firm ostatnio spadła, Apple i Samsung są liderami w sprzedaży tabletów. Według IDC, Apple dostarczyło 9,9 miliona sztuk w pierwszym kwartale, podczas gdy Samsung dostarczył 6,7 miliona sztuk w tym samym kwartale.

Źródło: @SamsungMobileUS

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();