Słuchawki AirPods 2 nie spełniły oczekiwań firmy Apple

Słuchawki AirPods 2 nie spełniły oczekiwań firmy Apple

Kilka miesięcy temu, Apple wydało drugą generację bezprzewodowych słuchawek AirPods z bezprzewodową pokrywą ładującą. A teraz analitycy Counterpoint Research opublikowali raport na temat wyników pierwszego kwartału, z którego można wyciągnąć pierwsze wnioski na temat sukcesu (lub odwrotnie) AirPods 2.

Nie sprzedają się

Według wyników pierwszego kwartału udział Apple w rynku bezprzewodowych słuchawek i akcesoriów pozostał taki sam jak w poprzednim kwartale. Dlatego wprowadzenie AirPods 2 nie miało praktycznie żadnego wpływu na całkowitą sprzedaż firmy, pomimo oczekiwań Apple i analityków.

„Sprzedaż nowego modelu okazała się słabsza niż pierwotnie zakładano, ze względu na niejednoznaczną reakcję rynku”, mówią analitycy Counterpoint.

Ponadto dzięki promocjom i rabatom pierwsza generacja słuchawek sprzedaje się znacznie lepiej niż druga.

Najprawdopodobniej użytkownicy oczekiwali więcej zmian w nowych AirPodach. Oprócz obudowy słuchawki otrzymały nowy chip H1 i nowe zespoły Siri, a czas pracy w trybie rozmów wzrósł z 2 do 3 godzin. We wszystkim innym są to te same AirPody o identycznej konstrukcji.

Mimo to Apple jest nadal niekwestionowanym liderem na rynku z udziałem ponad 50%.

Źródło: 9to5mac

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();