Deweloperzy GreedFall mówili o miłości, frakcjach i nieliniowości świata fantasy

Autor: Igor Nikitin | 16.07.2019, 16:00
Deweloperzy GreedFall mówili o miłości, frakcjach i nieliniowości świata fantasy

Główny scenarzysta GreedFall Jeanne Rousseau i główny malarz zastawek ekranowych Camille Lallemen ujawniła nowe szczegóły dotyczące gry RPG.

Co wiadomo

W drugim Developer Diary graczom opowiedzieli, że na wyspie Tir Frade , gdzie odbywa się akcja gry, każdy obywatel broni własnych interesów. Na lądzie osiedliły się fanatycy religijni, naukowcy poszukujące lekarstwa, a rodzinni mieszkańcy. Przy tym z każdą z tych grup gracz będzie mógł się pokłócić, zaprzyjaźnić się lub nawet wybudować romantyczny związek.

Bohater jest członkiem Zgromadzenia (Kongregacji), organizacji działającej jako pośrednik między narodami. Aby zwiększyć wpływ, możesz przejść na dwa sposoby: zdobyć zaufanie osób starszych od frakcji lub znaleźć elementy wpływu. Wybierając dowolną z opcji, gracz będzie musiał wziąć pod uwagę, że działania będą miały konsekwencje i wpłyną na fabułę. Na reputację bohatera będą miały również wpływ relacje z towarzyszami, skład drużyny i sposoby wykonywania zadań.

Gracz będzie miotać się pomiędzy dwiema frakcjami. Z jednej strony są to tubylcy Tir-Fradi, którzy uważają wyspę za świętą, czcząc boską moc natury. Z drugiej strony są Koloniści, którzy mają pragmatyczne i handlowe poglądy. Jednocześnie w jednej frakcji zasady i ideały ludzi będą się różnić.

Strony będą będą się różnić i sposobami komunikacji. Miejscowi mówią fikcyjnym dialektem opartym na językach celtyckich. Programiści musieli nawet zadzwonić do profesjonalnego lingwisty, aby stworzyć wiarygodny świat. Gracze nie będą zmuszani do nauki innego języka obcego, ale pod koniec gry gracze mogą pamiętać niektóre zwroty i wyrażenia.

GreedFall zostanie wydany 10 września 2019 na PlayStation 4, Xbox One i PC.