Właściciele iPhone'a 16 Pro i 16 Pro Max skarżą się na losowe zawieszanie się i restarty smartfonów

Właściciele iPhone'a 16 Pro i 16 Pro Max skarżą się na losowe zawieszanie się i restarty smartfonów

Posiadacze smartfonów z nowej linii iPhone 16 napotkali już pierwsze problemy.

O co chodzi tym razem?

Wydaje się, że w smartfonach występuje błąd, który powoduje losowe restarty i zawieszanie się. Wyświetlacz przestaje reagować lub bardzo wolno reaguje na dotyk, a następnie iPhone szybko się restartuje.

Użytkownicy zaczęli zgłaszać to na forach we wrześniu i do dziś nie przestają się skarżyć. Błąd występuje głównie na smartfonach iPhone 16 Pro i iPhone 16 Pro Max. Aktualizacje iOS 18.0.1 i iOS 18.1 nie naprawiają problemu - restarty występują nawet po zainstalowaniu najnowszej wersji oprogramowania.

Większość użytkowników doświadczyła tego błędu tylko kilka razy, ale są przypadki, w których użytkownicy widzieli od 10 do 20 awarii dziennie.

Apple wymieniło niektóre z problematycznych smartfonów na nowe, ale i na nich problem się powtórzył. W niektórych przypadkach wykonanie nowej instalacji bez ponownej instalacji z kopii zapasowej iCloud wydaje się rozwiązywać problem, więc możliwe, że jest to błąd związany z iCloud.

Źródło: MacRumors

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();