Właściciele iPhone'a 16 Pro i 16 Pro Max skarżą się na losowe zawieszanie się i restarty smartfonów

Autor: Helena Szczerbań | 20.10.2024, 00:32
Właściciele iPhone'a 16 Pro i 16 Pro Max skarżą się na losowe zawieszanie się i restarty smartfonów

Posiadacze smartfonów z nowej linii iPhone 16 napotkali już pierwsze problemy.

O co chodzi tym razem?

Wydaje się, że w smartfonach występuje błąd, który powoduje losowe restarty i zawieszanie się. Wyświetlacz przestaje reagować lub bardzo wolno reaguje na dotyk, a następnie iPhone szybko się restartuje.

Użytkownicy zaczęli zgłaszać to na forach we wrześniu i do dziś nie przestają się skarżyć. Błąd występuje głównie na smartfonach iPhone 16 Pro i iPhone 16 Pro Max. Aktualizacje iOS 18.0.1 i iOS 18.1 nie naprawiają problemu - restarty występują nawet po zainstalowaniu najnowszej wersji oprogramowania.

Większość użytkowników doświadczyła tego błędu tylko kilka razy, ale są przypadki, w których użytkownicy widzieli od 10 do 20 awarii dziennie.

Apple wymieniło niektóre z problematycznych smartfonów na nowe, ale i na nich problem się powtórzył. W niektórych przypadkach wykonanie nowej instalacji bez ponownej instalacji z kopii zapasowej iCloud wydaje się rozwiązywać problem, więc możliwe, że jest to błąd związany z iCloud.

Źródło: MacRumors