Snap ogłosił okulary Spectacles 3 o nowej konstrukcji i HD-kamerą

Autor: Dasha Kazmirchuk | 14.08.2019, 19:14
Snap ogłosił okulary Spectacles 3 o nowej konstrukcji i HD-kamerą

Firma Snap ogłosiła Spectacles 3, zmodyfikowaną wersję swoich okularów przeciwsłonecznych o rozszerzonej rzeczywistości

Co jest szczególnego

Snap wyposażył okulary w drugą kamerę HD i opracował zestaw nowych efektów 3D. Będą dostępne wyłącznie dla Spectacles, a pod koniec tego roku firma planuje zezwolić programistom zewnętrznym na tworzenie takich filtrów.

Podobnie jak poprzednie wersje, okulary pozwalają robić zdjęcia i nagrywać filmy, naciskając przycisk na górze okularów. Zdjęcia są zapisywane w rozdzielczości 1642 x 1642 pikseli, a wideo 1,216 x 1,216 pikseli. Podczas nagrywania świecą wskaźniki wokół każdej kamery. Po zsynchronizowaniu z urządzeniem z Androidem lub iOS możesz edytować, wysyłać do Snapchata lub eksportować w celu udostępniania na innych platformach, takich jak YouTube.

Bez ładowania urządzenie wykonuje 70 filmów i ponad 200 zdjęć, a 4 GB pamięci mieści do 100 filmów lub 1200 zdjęć. Tak jak poprzednio, okulary można ładować, przechowując je w specjalnym futerale do ładowania. W pełni ładują się w 75 minut.

Są wady

Niestety zdjęcia zrobione w okularach nadal nie są automatycznie przenoszone na Twoje konto Snapchat. Przedstawiciele Snap twierdzą, że nadal istnieją bariery techniczne w automatycznej skrzyni biegów. Dlatego musisz je pobrać przez Bluetooth lub Wi-Fi. Wyjątkiem są użytkownicy iOS. Będą mogli skonfigurować automatyczny eksport zdjęć do Snapchata za pomocą Wi-Fi i skrzynki.

cena

Spectacles 3 będą dostępne w sprzedaży na stronie Spectacles.com w listopadzie za 380 USD w dwóch kolorach: karbonowym (czarnym) i mineralnym (beżowym). Dla porównania, zeszłoroczny model kosztuje 150 USD. Kierownictwo Snap twierdzi, że ta wersja jest przeznaczona dla niewielkiej grupy kreatywnych projektantów.

Wysoka cena okularów prawdopodobnie ograniczy ich atrakcyjność, szczególnie wśród uczniów szkół średnich i studentów, którzy przede wszystkim używają Snapchata.

Źródło: Okulary