Sieć poinformowała o niskim popycie na iPhone'a 16 w USA: Dlaczego nowy produkt nie mógł powtórzyć sukcesu iPhone'a 15?

Autor: Nastya Bobkova | wczoraj, 22:42
Sieć poinformowała o niskim popycie na iPhone'a 16 w USA: Dlaczego nowy produkt nie mógł powtórzyć sukcesu iPhone'a 15?

Premiera serii iPhone 16 w USA nie była tak imponująca jak jej poprzednicy.

Co wiemy.

Chociaż nowy chip i przycisk sterowania aparatem brzmią interesująco, wielu użytkowników uważa, że to nie wystarczy, aby uzyskać duży "efekt wow".

Według Consumer Intelligence Research Partners (CIRP), podstawowy iPhone 16 zajął tylko 4% całkowitej sprzedaży w trzecim kwartale 2024 roku, podczas gdy jego poprzednik, iPhone 15, zajął 10% w 2023 roku.

Jest to szczególnie zauważalne w przypadku modeli 16 i 16 Plus, które osiągają najniższe wyniki. Tymczasem Pro i Pro Max pozostają na powierzchni, ale ogólna sprzedaż serii iPhone 16 wyniosła tylko 20% w porównaniu do 28% w przypadku iPhone'a 15.

Wskazuje to, że konsumenci mogą preferować poprzednie modele, takie jak iPhone 15 Pro Max, który pozostaje popularny ze względu na przystępną cenę i funkcjonalność.

Źródło: Consumer Intelligence Research Partners