Google TV uruchamia reklamy z kodami QR
Autor: Nastya Bobkova | 23.11.2024, 01:00
Google TV wprowadziło nowy format reklamy z gigantycznym kodem QR umieszczonym na ekranie. Kod ten można zeskanować, aby przejść do strony internetowej reklamodawcy.
Co wiemy.
Po raz pierwszy format ten można zobaczyć w nowej reklamie Range Rovera, a także w reklamach Xbox.
Nowa reklama próbuje rozwiązać problem z niejasnymi linkami, które wcześniej prowadziły po prostu do YouTube'a. Teraz, dzięki kodowi QR, użytkownicy mogą szybko uzyskać dostęp do potrzebnych treści bez opuszczania reklamy.
Choć nowość przyciąga uwagę, wygląda nieco niezgrabnie ze względu na duży rozmiar kodu na ekranie. Format ten pojawił się również po ankietach, w których Google TV dowiedziało się, jak widzowie czują się z ilością reklam na ekranie głównym.
Źródło: 9to5Google