Redmi to teraz REDMI: firma aktualizuje swoje logo i strategię rozwoju

Autor: Vlad Cherevko | 24.11.2024, 18:02
Redmi to teraz REDMI: firma aktualizuje swoje logo i strategię rozwoju

Redmi, marka zależna Xiaomi, zaprezentowała nowe logo, które będzie teraz pisane wielkimi literami "REDMI".

Co wiadomo

Według prezesa Xiaomi Mobile Phone, Lu Weibinga, aktualizacja logo odzwierciedla głęboką transformację strategiczną mającą na celu rozszerzenie portfolio produktów i wzmocnienie pozycji rynkowej.

W ramach transformacji REDMI wprowadza nową serię smartfonów o nazwie "Turbo", która zastąpi dobrze znaną serię "K". Z kolei seria "K" będzie bezpośrednio konkurować z flagowymi modelami z wyższej półki.

Dyrektor generalny Redmi, Wang Teng Thomas, wyjaśnił, że modele premium Xiaomi przenoszą się do wyższych przedziałów cenowych, więc seria K będzie "zabójcą flagowców", oferując wysoką wydajność w konkurencyjnej cenie, podczas gdy seria Pro z kolei zapewni użytkownikom pełne flagowe wrażenia.

Źródło: Weibo(1, 2)