Apple mogło anulować plany uruchomienia subskrypcji iPhone'a z powodu problemów technicznych
Według doniesień, Apple mogło anulować swoje plany uruchomienia usługi subskrypcji, która pozwoliłaby użytkownikom "subskrybować" nowego iPhone'a każdego roku.
Co wiemy.
Informację tę podał dziennikarz i insider Mark Gurman. Wcześniej zauważył on, że firma pracowała nad opracowaniem systemu, w którym klienci mogliby płacić miesięczną opłatę za dostęp do urządzenia w określonym okresie subskrypcji.
Usługa ta powinna ułatwić zakup drogich iPhone'ów tym, którzy nie mogą sobie pozwolić na zapłacenie pełnej kwoty jednorazowo, zapewniając możliwość płacenia za urządzenie w ratach co miesiąc. Apple oferuje obecnie program aktualizacji iPhone'a, który pozwala płacić za telefon przez 12 lub 24 miesiące, ale subskrypcja miała być ciągłą miesięczną płatnością.
Po dwóch latach prac nad projektem, Apple mogło zdecydować się na zawieszenie rozwoju ze względu na możliwe kwestie regulacyjne, błędy w oprogramowaniu i inne trudności. Uważa się, że zespół, który pracował nad subskrypcją, został rozwiązany i skupił się na innych projektach.
Źródło: Bloomberg