Assassin's Creed Shadows nie będzie miał punktów zainteresowania "co 50 metrów" - Ubisoft

Ubisoft powiedział, że w Assassin's Creed Shadow przyjął inne, bardziej powściągliwe podejście do projektowania świata, odchodząc od zagraconych map, które są standardem w ostatnich grach z serii, aby stworzyć świat, który wydaje się bardziej organiczny i wciągający.
Co wiemy.
Zespół twórców stwierdził, że celem gry jest znalezienie równowagi między eksploracją a znaczącą interakcją. Zamiast przytłaczać graczy gęstym zestawem zadań, Shadows będzie miało mniej starannie przygotowanych aktywności i lokacji. Taka filozofia projektowania ma na celu pobudzenie ciekawości, zachęcając graczy do odkrywania tajemnic i interakcji ze światem we własnym tempie.
Ubisoft zasugerował również bardziej wyrafinowaną strukturę narracji, z wydarzeniami i zadaniami pobocznymi bardziej naturalnie zintegrowanymi ze środowiskiem. Podejście to jest zgodne z ewolucją serii w kierunku bardziej wciągającej rozgrywki, a także stanowi odpowiedź na krytykę nadmiernie nasyconych map w poprzednich tytułach.
Assassin's Creed Shadows obiecuje odświeżający nacisk na jakość, a nie ilość, redefiniując eksplorację otwartego świata w serii.
Źródło: GamingBolt