Garmin naprawia błąd, który powodował zawieszanie się zegarków na "niebieskim trójkącie" po aktualizacji

Garmin naprawia błąd, który powodował zawieszanie się zegarków na "niebieskim trójkącie" po aktualizacji
Garmin naprawił błąd "niebieskiego trójkąta" w swoich zegarkach. Źródło: u/SuspiciousCucumber16 / Reddit

Użytkownicy zegarków Garmin doświadczyli problemu po najnowszej aktualizacji oprogramowania, w której ich urządzenia zawieszały się na ekranie z "niebieskim trójkątem" i nie mogły się uruchomić.

Co już wiadomo

Firma wyjaśniła, że znalazła rozwiązanie problemu, który powodował zawieszanie się niektórych urządzeń na ekranie startowym. Jednak w celu naprawienia sytuacji może być wymagane przywrócenie ustawień fabrycznych, co może spowodować utratę niektórych danych.

W zależności od modelu urządzenia, użytkownicy mogą być zmuszeni do przywrócenia ustawień fabrycznych. W niektórych przypadkach wystarczy po prostu zresetować zasilanie urządzenia i zsynchronizować je z aplikacją Garmin Connect na smartfonie lub za pośrednictwem Garmin Express na komputerze. Firma udostępniła również dodatkowe informacje dla osób, których urządzenia nadal działają nieprawidłowo po przywróceniu zasilania.

W przypadku zegarków z serii Forerunner należy wyłączyć urządzenie, a następnie nacisnąć i przytrzymać przyciski Start/Stop i Wstecz, aż do usłyszenia sygnału dźwiękowego. Następnie zwolnij przycisk Start/Stop, ale przytrzymaj przycisk Wstecz aż do drugiego sygnału dźwiękowego. Zegarek wyświetli ekran wyboru języka, a jeśli był wcześniej połączony z telefonem, konieczne będzie odłączenie urządzenia od ustawień Bluetooth przed kontynuowaniem resetowania.

Jeśli urządzenie nie było synchronizowane przez dłuższy czas, firma Garmin ostrzega, że przywrócenie ustawień fabrycznych może spowodować utratę niektórych danych, w tym informacji z portfela Garmin, zawartości Connect IQ, takiej jak tarcze zegarka, a co najważniejsze, informacji o Body Battery. Jednak po synchronizacji z Garmin Connect większość (jeśli nie wszystkie) dane powinny zostać odzyskane.

Źródło: Garmin

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();