Cordyceps dotarł się na boisko piłkarskie: zawodnicy Athletic Bilbao 13 kwietnia wyjdą na mecz w specjalnych strojach dedykowanych The Last of Us

Autor: Vladislav Nuzhnov | 10.04.2025, 13:11
Nowy strój 'Athletic Bilbao': innowacje i tradycje w jednym designie Specjalny strój Athletic Bilbao. Źródło: Athletic

Hiszpański klub piłkarski Athletic Bilbao po raz pierwszy w 127-letniej historii zamieści na swoich strojach reklamę, która nie jest związana z baskijskimi firmami. Podczas meczu przeciwko Rayo Vallecano 13 kwietnia zawodnicy wyjdą na boisko z logo serialu The Last of Us na piersiach, a branding serwisu streamingowego MAX pojawi się na rękawach.

Co wiadomo

Taka współpraca jest dedykowana premierze drugiego sezonu The Last of Us, która odbędzie się 14 kwietnia. Ponadto stadion San Mamés w dniach od 9 do 15 kwietnia będzie podświetlony specjalną iluminacją na cześć serialu.

Prezydent klubu Jon Uriarte zauważył, że tytuł serialu idealnie odzwierciedla unikalność filozofii „Athleticu”. Podkreślił, że klub jest ostatnim w pięciu wiodących europejskich ligach, który występuje wyłącznie z zawodnikami z rodzinnego regionu, co było normą na początku rozwoju piłki nożnej.

Współpraca jest bardzo interesująca, aż chce się mieć taki strój.

Źródło: Athletic