Cordyceps dotarł się na boisko piłkarskie: zawodnicy Athletic Bilbao 13 kwietnia wyjdą na mecz w specjalnych strojach dedykowanych The Last of Us

Hiszpański klub piłkarski Athletic Bilbao po raz pierwszy w 127-letniej historii zamieści na swoich strojach reklamę, która nie jest związana z baskijskimi firmami. Podczas meczu przeciwko Rayo Vallecano 13 kwietnia zawodnicy wyjdą na boisko z logo serialu The Last of Us na piersiach, a branding serwisu streamingowego MAX pojawi się na rękawach.
Co wiadomo
Taka współpraca jest dedykowana premierze drugiego sezonu The Last of Us, która odbędzie się 14 kwietnia. Ponadto stadion San Mamés w dniach od 9 do 15 kwietnia będzie podświetlony specjalną iluminacją na cześć serialu.
Prezydent klubu Jon Uriarte zauważył, że tytuł serialu idealnie odzwierciedla unikalność filozofii „Athleticu”. Podkreślił, że klub jest ostatnim w pięciu wiodących europejskich ligach, który występuje wyłącznie z zawodnikami z rodzinnego regionu, co było normą na początku rozwoju piłki nożnej.
Współpraca jest bardzo interesująca, aż chce się mieć taki strój.






Źródło: Athletic