Kto zdążył, ten zobaczył: niektórzy gracze Marathon weszli do meczów przed czasem, ale Bungie szybko wyłączyło serwery

Jeszcze przed oficjalnym startem alfa-testów strzelanki Marathon, które rozpoczęły się dzisiaj, 23 kwietnia, niektórzy szczęśliwcy uzyskali wczesny dostęp do gry. I nie tylko zagrali, ale także zdążyli pokazać rozgrywkę szerokiej publiczności. Niemniej jednak, czujne oko Bungie szybko zauważyło transmisje i sprawnie wyłączyło serwery.
Co wiadomo
Menedżer społeczności Cozmo w swoich mediach społecznościowych potwierdził, że niektórzy gracze uzyskali wczesny dostęp, ale studio nie pozwoliło im kontynuować gry.
Oficjalny start zamkniętych alfa-testów Marathon rozpocznie się 23 kwietnia.
Początkowo Bungie planowało zakazać uczestnikom alfa-testów transmitowania swojej rozgrywki, ale później zniesiono umowę o poufności. Głównym celem alfa-testów jest sprawdzenie możliwości technicznych Marathon i kluczowego cyklu rozgrywki.
Ważne jest, aby zrozumieć, że alfa-wersja Marathon jest jedynie wycinkiem pełnej gry. Nie zawiera finalnych efektów wizualnych i animacji oraz wszystkich postaci, lokacji, broni, przedmiotów, frakcji i ulepszeń. Ponadto, w alfa-teście brakuje trybu rankingowego, ostatecznego balansu rozgrywki i niektórych systemów postępu.
Jeśli nie udało ci się uzyskać zaproszenia na bieżące alfa-testy Marathon, nie martw się. Możesz odwiedzić oficjalny Discord gry i zarejestrować się do udziału w przyszłych etapach testowania.
Premiera Marathon zaplanowana jest na 23 września na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S. Gra będzie wspierać zarówno cross-play, jak i cross-save, i będzie płatna, a orientacyjna cena wyniesie 40 dolarów. Zatem, chociaż niektórzy szczęśliwcy uzyskali wczesny dostęp, większość graczy będzie mogła ocenić ambitny projekt Bungie już jesienią.
Źródło:?@Cozmo23