Oficjalnie: flagowy Nothing Phone (3) trafi do sprzedaży latem 2025 roku

Oficjalnie: flagowy Nothing Phone (3) trafi do sprzedaży latem 2025 roku
Nothing Phone (3). Źródło: Nothing

W ramach The Android Show dyrektor generalny Nothing Carl Pei powiedział, kiedy firma wyda swój nowy flagowy smartfon.

Co wiadomo

Carl Pei poinformował, że Nothing Phone (3) trafi do sprzedaży latem 2025 roku i we wszystkim przewyższy poprzedni model.

Producent jest nastawiony na przeniesienie wszystkich elementów gadżetu na nowy, wyższy poziom, wyposażenie go w najlepsze komponenty, znaczne zwiększenie wydajności, poprawę bezpieczeństwa oraz uczynienie Nothing Phone (3) maksymalnie wygodnym w użytkowaniu.

Nothing Phone (3) otrzyma zaktualizowany, ale rozpoznawalny design z dużym blokiem kamer i okrągłym podświetleniem wokół niego, obiecuje mocny procesor i ulepszony wyświetlacz, chociaż nie podano żadnych szczegółów technicznych.

Oczekuje się, że cena urządzenia wyniesie około 800 £.

Źródło: Android

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media

Mercedes-AMG zakończy produkcję niektórych ze swoich najgłośniejszych samochodów z powodu nowych norm UE, — media
Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Źródło: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG jest zmuszony zrezygnować z produkcji niektórych swoich najgłośniejszych modeli z powodu nowych norm poziomu hałasu, które wejdą w życie latem 2026 roku.

Co wiadomo

Zgodnie z wewnętrzną korespondencją Mercedes-Benz opublikowaną w niemieckich mediach, zaostrzone wymagania dotyczące hałasu zewnętrznego UN-R51.03 „Faza 3” zaczną obowiązywać od 1 lipca 2026 roku. Oznacza to koniec produkcji modeli AMG C43 4Matic, GLC43 4Matic i GLA35 4Matic — ich produkcja zostanie zakończona w lutym 2026 roku. Bardziej mocne C63 SE Performance i GLC63 SE Performance pozostaną na rynku do maja.

Przetrwa jedynie GLA45 S 4Matic+, zamówienia na niego są przyjmowane bez ograniczeń. Na szczęście dla fanów AMG większość wycofywanych modeli jest wyposażona w silniki czterocylindrowe, a ośmiocylindrowe AMG pozostaną w produkcji przynajmniej do restylingu SL i wprowadzenia nowych generacji.

Aby zrekompensować straty, marka przygotowuje „największą ofensywę produktową” w swojej historii — linię hybryd i samochodów elektrycznych na platformie AMG.EA. Nawet dla „cichych” elektryków inżynierowie AMG przygotowali sztuczną imitację dźwięku V8, aby kierowcy nie tęsknili za rykiem silników.

Źródło: Elektroauto-News