SMI: Resident Evil 0 rzeczywiście otrzyma remake — Capcom rozszerzy i uzupełni fabułę gry

SMI: Resident Evil 0 rzeczywiście otrzyma remake — Capcom rozszerzy i uzupełni fabułę gry
Art Resident Evil Zero. Źródło: Capcom

W sieci wielokrotnie pojawiały się plotki i przypuszczenia, że jako jeden z kolejnych remake'ów Capcom wyda zaktualizowaną wersję horroru Resident Evil 0. Głównym źródłem tej informacji był insider Dusk Golem, którego reputacja nie pozwala w pełni mu zaufać. Jednak teraz autorytatywne wydanie MP1st podzieliło się ekskluzywnymi szczegółami o planach Capcom.

Co wiadomo

Dziennikarze MP1st twierdzą, że około trzy lata temu Capcom rozpoczął pracę nad grą pod kryptonimem Chamber — samo to sugeruje Resident Evil 0, ponieważ główną bohaterkę nazywano Rebecca Chambers.

Japońska firma planuje wydać remake do 2028 roku i, jak w innych zaktualizowanych horrorach tej franczyzy, będzie on zawierał znacząco zmienione i uzupełnione niektóre linie fabularne. Na przykład, konduktor pociągu z początku Resident Evil 0 w oryginale był tylko wspomniany, podczas gdy w remaku otrzyma czas ekranowy i wpłynie na narrację.

W posiadaniu MP1st znajduje się również informacja o obsadzie aktorskiej. Tak, drugiego protagonisty Billy'ego Coena (Billy Coen) rzekomo zagra Jon McLaren, który podkładał głos Gwiezdnemu Lordowi w grze Marvel's Guardians of the Galaxy od Eidos-Montréal. Ruchy aktorów rejestruje firma Beyond Capture Studios, która wcześniej współpracowała z Capcom przy pracy nad Street Fighter 6 i remakiem Resident Evil 4.

W materiale MP1st również odnotowano, że informacja Dusk Golem o tym, że Resident Evil Code: Veronica także otrzyma remake i wyjdzie w 2027 roku, jest zgodna z rzeczywistością.

Źródło: MP1st

var _paq = window._paq = window._paq || []; _paq.push(['trackPageView']); _paq.push(['enableLinkTracking']); (function() { var u='//mm.magnet.kiev.ua/'; _paq.push(['setTrackerUrl', u+'matomo.php']); _paq.push(['setSiteId', '2']); var d=document, g=d.createElement('script'), s=d.getElementsByTagName('script')[0]; g.async=true; g.src=u+'matomo.js'; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();