Assassin's Creed Shadows nie zanudzi graczy swoim rozmiarem: skala feudalnej Japonii jest porównywalna z ogromem starożytnego Egiptu z AC Origins

Autor: Anton Kratiuk | 16.05.2024, 15:25

Ubisoft wreszcie przerwał milczenie na temat nowej części Assassin's Creed w scenerii feudalnej Japonii, na którą fani serii czekali od tak dawna.

Po premierze debiutanckiego zwiastuna twórcy zaczęli stopniowo ujawniać szczegóły rozgrywki.

Informowaliśmy już o luksusowej edycji kolekcjonerskiej oraz o konieczności stałego połączenia z Internetem podczas grania w Assassin's Creed Shadows.

Teraz zwróćmy uwagę na jeden z najważniejszych aspektów gier Ubisoftu - skalę otwartego świata.

Co wiemy

W wywiadzie dla IGN , dyrektor kreatywny Ubisoft Quebec, Jonathan Dumont, powiedział, że skala feudalnej Japonii XVI wieku w Assassin's Creed Shadows jest porównywalna z rozmiarem starożytnego Egiptu z Assassin's Creed Origins.

Deweloperzy chcieli zrealizować skalę gry tak autentycznie, jak to tylko możliwe, a co najważniejsze, aby kompetentnie oddać wysokość gór, w tym celu musieli poszerzyć mapę.

Jest to zgodne z tym, co zrobiliśmy w ostatniej odsłonie Assassinʼs Creed. Jeśli chodzi o skalę, rozmiar Assassinʼs Creed Origins jest prawdopodobnie bardziej odpowiedni do porównania. Chcieliśmy jak najbardziej zbliżyć się do rzeczywistej skali. Ponieważ zamki zajmowały dużo miejsca i naprawdę chcieliśmy, by góry wyglądały jak góry, poszerzyliśmy otoczenie w grze. Ale powiedziałbym, że mniej więcej tej samej wielkości co Origins.

Możemy więc stwierdzić, że otwarty świat w Assassinʼs Creed Shadows będzie mniejszy niż w Odyssey i Valhalli, co jest raczej plusem niż minusem, ponieważ te gry znudziły nawet najbardziej oddanych graczy ogromnymi przestrzeniami.

Kiedy się spodziewać

Assassin's Creed Shadows ukaże się 15 listopada 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.

Zamówienia przedpremierowe są już otwarte.

Źródło: IGN