World of Warcraft: Drzewka talentów Dragonflight doczekają się gruntownej przeróbki
World of Warcraft: Smoczy lot w końcu zabierze graczy na Wyspy Smoka, gdzie będą mogli rzucać nowymi postaciami Dracthyr i grać nową klasą Przywoływacza. Ale poza wymyślną nową zawartością Blizzard skupi się również na modernizacji starszych systemów z Smocze stado. A dokładniej, bardzo oczerniane drzewo talentów zostanie poddane pierwszej gruntownej przebudowie od prawie dekady.
W sesji wstępnej firma Polygon przeprowadziła wywiad z głównym projektantem narracji Stevem Danuserem i głównym projektantem walki Brianem Holinką o tym, co wnosi odnowione drzewo talentów World of Warcraft: Dragonflight.
Z powrotem w World of Warcraft: Mists of PandariaBlizzard zastąpił oryginalny system talentów oparty na drzewku na niewielką grupę bardzo potężnych umiejętności, z których mogli wybierać gracze. Gra była łatwiejsza do odczytania, zwłaszcza dla początkujących graczy. Jednak stracił trochę swojej głębi i Blizzard chce go z powrotem.
W Smocze stadoBlizzard całkowicie przerobi system talentów i przywróci go do postaci drzewa. Gracze mogą odblokować punkty umiejętności, gdy awansują, aby dodać jedno lub oba drzewa umiejętności do swojej postaci. Jednym z nich jest drzewko umiejętności klas, a drugim drzewko umiejętności specjalizacji. Drzewo specjalizacji może się zmieniać w zależności od aktywnych graczy.
Podczas gdy gracze nie będą mogli umieszczać punktów w wielu specjalizacjach, takich jak w Gniew Króla Lisza, nowy system pozwala na dostosowywanie i hybrydyzację. Czy jesteś zainteresowany zabawą w swoją klasową fantazję? A może dalej rozwijać swoją unikalną specjalizację? Dzięki nowemu systemowi wyposażenia gracze będą mieli ograniczoną liczbę punktów, ale mogą szybko przełączyć się na inne zestawy talentów w ramach raid bossów lub aktywności.
Dzięki nowym drzewkom gracze będą mogli rozwijać i dostosowywać swoje klasy do swoich potrzeb. Blizzard podkreślił jednak, że chociaż gracze będą mogli rozszerzać swoje klasy na nowe sposoby, nadal są klasami, które znają (oczywiście poza nową klasą wywołującą).
„Zamiarem jest, aby gracze nadal czuli się komfortowo w klasach, które już znają”. – powiedziała Holinka. „Nie chcemy być zbyt destrukcyjni, a ktoś loguje się w dniu aktualizacji, a oni po prostu wyglądają tak, jakby „wszystko na moich paskach akcji się zmieniło, nawet nie wiem, jak grać w tę klasę, w którą gram od 10 lat nie więcej.'"
Holinka wyjaśnił, że zespół chce zachować to, co wiedzą gracze, a gracze szukający czegoś znajomego będą mogli stworzyć swoją postać w „bardzo wygodny i znajomy sposób”. Jednak jest również odwrotnie, a gracze będą mogli zbudować listę niemal największych hitów dla swojej ulubionej klasy.
– Dużo talentu, wiesz. Próbowaliśmy powiedzieć „hej, jaka jest najlepsza rzecz, jaką stworzyliśmy dla tych specyfikacji i klas przez lata”, powiedział Holinka. „Cechy azerytu, artefakty, zdolności Przymierza. Jakie są jedne z najfajniejszych rzeczy, jakie mamy, i umieśćmy je w drzewie talentów, aby gracze mogli dokonać pewnych wyborów i odzyskać te fajne rzeczy.”
Holinka wyjaśniła, że gracze będą wybierać najpopularniejsze cechy i umiejętności dla każdej klasy. Jednak nie powinni oczekiwać, że będą mieli wszystkie umiejętności lub cechy, które mieli wcześniej. Jednak wszystko, co gracze uważają za „kultowe”, jest bezpiecznym zakładem.
Na koniec zapytaliśmy, czy drzewka talentów będą łatwiejsze do rozbudowy w przyszłości, co Holinka potwierdziła, że jest to część myślenia.
Po prawie dekadzie bardzo sztywnego procesu selekcji — Holinka powiedział, że obecnie dokonujesz „około siedmiu wyborów dotyczących swojej postaci” — i nie ma żadnego większego systemu azerytowego, artefaktu lub sąsiadującego z Przymierzem w Smocze stado, przeróbka talentów ma być najważniejszą zmianą w ekspansji. Nowy system talentów to kluczowa cecha, która określi przyszłość World of Warcraft . Tak ekscytujące, jak tylko mogą być nowe zajęcia.
Źródło: www.polygon.com