Spotify jest testowanie sterowania głosowego. Wydawałoby się, co mają inteligentne kolumnę?

Autor: Bogdan Czub | 15.03.2018, 14:53
Spotify jest testowanie sterowania głosowego. Wydawałoby się, co mają inteligentne kolumnę?

Serwis muzyczny Spotify app ma teraz wyszukiwanie głosowe. Dodała, wkrótce po plotek o rozwój własnego „inteligentny” kolumnie serwisu, a może to nie jest zbieg okoliczności.

Jak to działa?

Przedstawiciele Spotify potwierdził test sterowania głosem, ale nazywa je jedynie eksperymentem. Funkcja jest dostępna dla wąskiego grona osób, a działa tylko w języku angielskim. W przejściu do zakładki Wyszukaj w prawym dolnym rogu okna pojawi się przycisk z mikrofonem, klikając zacznie słuchać Spotify użytkownika.

System rozumie prostych wniosków, na przykład, aplikacja może znaleźć odpowiedniego utworu, albumu lub wykonawcy. Rozmowa na abstrakcyjnych tematów, aż pojawi się to, wyszukiwać informacje na temat artystów z tego samego Wikipedia Spotify też nie wie, jak to zrobić. W ubiegłym roku, usługa jest również badany w trybie sterowania głosem „w samochodzie”, ale to nie jest przesuwany.

dwa scenariusze

Być może jest to tylko kolejna funkcja aplikacji, która pozwoli na przełączanie utworów, czy ręce użytkownika są pełne lub inteligentny telefon jest po drugiej stronie pokoju. I jak Siri nie obsługuje integrację z Spotify, wyszukiwanie głosowe będą bardzo przydatne na iPhone.

Drugi scenariusz - serwis muzyczny przygotowuje grunt dla inteligentnych linii głośników. Najwyraźniej Spotify nie chce polegać na rozwiązaniach firm trzecich, czy to jest Google Now, Alexa lub Cortana i dlatego rozwija swój własny system rozpoznawania głosu. Jednak, aby stworzyć alternatywę dla popularnego wirtualnego asystenta nie będzie łatwe. Samsung potwierdza.

Firma sprzęt może pomóc Spotify osiągnąć zysk, bo teraz firma nadal traci pieniądze. usługi muzyczne - nie jest to najbardziej opłacalne działanie, ponieważ większość dochodów idzie do posiadaczy praw autorskich. Jest jedna rzecz, kiedy Apple, Google czy Amazon próbują związać użytkowników do ich ekosystemu, a co innego - jeśli jest to twój główny i jedyny produkt.

Ostatni miesiąc, Spotify złożyła oferty na organizację IPO «niekonwencjonalne». Serwis postanowił wejść na giełdę bez wydawania dodatkowych akcji, jak zwykle odbywa się z innymi firmami w celu przyciągnięcia inwestycji.

Spotify już ponad 159 milionów użytkowników, z czego 71 mln - jest płatnych abonentów. Dla porównania, Apple Music to 38 milionów ludzi.

Źródło: TechCrunch