Hideaki Itsuno opowiada o znaczeniu "pokrewieństwa" i jego wpływie na świat gry w Dragon's Dogma 2

Autor: Dmitro Koval | 12.03.2024, 22:20
Hideaki Itsuno opowiada o znaczeniu "pokrewieństwa" i jego wpływie na świat gry w Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 może pochwalić się większym światem, ulepszonymi przywołańcami i możliwością walki z trzema bossami jednocześnie. Wśród szczegółów dotyczących specjalizacji Pawn, Dragon Plague i Summoner Masters, jednym z najważniejszych aspektów jest Affinity.

Co wiemy.

W rozmowie z Automaton-Media reżyser Hideaki Itsuno potwierdził jego znaczenie w sequelu. Na projekt otwartego świata duży wpływ ma Affinity, wpływając na różne wydarzenia w grze i relacje z postaciami niezależnymi. Przykładowo, podniesienie Affinity u rodzica może poprawić jego relacje z dzieckiem. Itsuno powiedział:

"To w zasadzie cały powód, dla którego uczyniliśmy grę otwartym światem. Będzie wiele wydarzeń, które będą się działy lub nie będą się działy w zależności od pokrewieństwa, a relacje między postaciami niezależnymi również będą ważne. Na przykład, jeśli zwiększysz swój poziom pokrewieństwa z rodzicami dziecka, twoje pokrewieństwo z dzieckiem również wzrośnie.

Z drugiej strony, postacie niezależne mogą się ze sobą kłócić. Znacznie wzmocniliśmy funkcję pokrewieństwa... i dodaliśmy do niej wiele rzeczy", powiedział Itsuno.

Gdzie będę mógł zagrać?

Dragon's Dogma 2 będzie dostępne na PlayStation 5, Xbox Series i PC w momencie premiery.

Kiedy można się jej spodziewać?

Premiera gry zaplanowana jest na 22 marca.

Źródło: GamingBolt