Uber Eats będzie zawierał krótkie filmy podobne do TikTok, aby pomóc użytkownikom lepiej wybrać restaurację, w której chcą złożyć zamówienie

Autor: Dmitro Koval | 08.04.2024, 19:15
Uber Eats będzie zawierał krótkie filmy podobne do TikTok, aby pomóc użytkownikom lepiej wybrać restaurację, w której chcą złożyć zamówienie

Uber Eats uruchamia własną platformę z krótkimi filmami, aby usprawnić wyszukiwanie restauracji: obecnie jest testowana w kluczowych miastach, takich jak Nowy Jork i San Francisco, ale zostanie wprowadzona na całym świecie.

Co wiemy.

Filmy będą dostępne za pośrednictwem karuzeli w aplikacji, oferując użytkownikom wgląd do kuchni restauracji i dając im bardziej szczegółowy wgląd w oferowane przez nią dania, w tym wielkość porcji, składniki i proces gotowania. Wstępne dane pokazują, że użytkownicy chętniej próbują nowych dań.

Oprócz wzbogacania doświadczeń użytkowników, Uber Eats jest zaangażowany we wspieranie swoich sprzedawców. Firma zaktualizowała swoje oprogramowanie Uber Eats Manager, zapewniając spersonalizowane rekomendacje dotyczące rozwoju, aby pomóc restauracjom w rozszerzeniu działalności. Ponadto na horyzoncie pojawia się nowa aplikacja dla menedżerów restauracji, która pozwoli im zdalnie zarządzać operacjami.

Źródło: techcrunch