Remake Silent Hill 2 będzie największym jak dotąd wyzwaniem dla Bloober Team

Autor: Vladislav Nuzhnov | 28.04.2024, 10:07
Remake Silent Hill 2 będzie największym jak dotąd wyzwaniem dla Bloober Team

Pisaliśmy, że Bloober Team spodziewa się wkrótce poznać datę premiery remake'u Silent Hill 2. Raport roczny firmy ujawnił jednak kilka ciekawszych szczegółów na temat remake'u kultowego horroru.

Co wiadomo

Zespół stwierdził, że jest bardzo pewny końcowego rezultatu i przyznał, że sukces remake'u Silent Hill 2 będzie najważniejszym wyzwaniem, przed jakim stanęło studio.

"Nie ukrywamy tego ani wewnątrz, ani na zewnątrz - to najważniejszy test naszych działań".

Studio poinformowało również, że w 2023 roku niemal połowa jego sił produkcyjnych skupiona była na Silent Hill 2. Będzie to również pierwsza gra Bloobera, która skupi się na akcji, która będzie głównym wątkiem fabularnym, gdyż wcześniej niemal cała historia w grach studia była opowiadana poprzez otoczenie.

Kiedy można się spodziewać

Nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery, ale gra ukaże się najpierw na PlayStation 5, a następnie na PC.

Dla tych, którzy chcą wiedzieć więcej

Dla tych, którzy nie wiedzą

Po otrzymaniu listu od zmarłej żony, James wyrusza w podróż w nadziei na ponowne spotkanie z nią w mieście, z którym łączą go wspólne wspomnienia: Silent Hill. Tam, nad jeziorem, spotyka kobietę, która bardzo ją przypomina. Ale co tak naprawdę sprowadziło go do miasteczka?

Bloober Team jest odpowiedzialny za rozwój. Zespół podchodzi do remake'u z wielką starannością i szacunkiem dla oryginalnej gry. Deweloperzy ściśle współpracują z twórcami oryginalnej gry, aby zachować wyjątkową atmosferę Silent Hill 2.

Jedną z cech remake'u horroru będzie standardowy widok trzecioosobowy. W grze pojawi się również przebudowany system walki oraz ulepszone animacje twarzy, które mają lepiej oddawać emocje postaci.

Gra powstaje na silniku Unreal Engine 5. Oprócz tego do oświetlenia wykorzystywany jest Lumen, a do projektowania poziomów Nanite. Wszystko to pomoże zaktualizować mgliste miasto i poprawić jego atmosferę.

Źródło: eurogamer