Zwycięstwo smartfonów i komputerów: CD Projekt przestanie wspierać „GVINT” na PS4 i Xbox One

Autor: Igor Nikitin | 05.12.2019, 13:03
Zwycięstwo smartfonów i komputerów: CD Projekt przestanie wspierać „GVINT” na PS4 i Xbox One

CD Projekt postanowił zrezygnować z konsolowej wersji GVINT, przerywając wsparcie dla gry z powodu wydania projektu na platformy mobilne.

Co wiadomo

Już 9 grudnia, deweloperzy nie będą obsługiwać konsolowy „GVINT” aktualizacje i poprawki. Projekt według słów CD, gra jest dostępna na PC, iOS, i będzie dostępna wkrótce na Androidzie, a zespół nie ma siły, aby podtrzymywać  cztery platformy na raz. Ponieważ na komputerach i smartfonach publiczności jest więcej, twórcy postanowili pozbyć się wersji na PlayStation 4 i Xbox One.

Dla graczy oznacza to, że od 9 grudnia GVINT na konsole nie będzie już otrzymywać aktualizacji i dodatków do treści. CD Projekt wyłączy również monetyzację, pozbawiając graczy możliwości kupowania przedmiotów za prawdziwe pieniądze. Ponadto programiści usuną kojarzenie graczy konsolowych z użytkownikami innych platform.

Czas na przeprowadzkę

Od 9 grudnia CD Projekt uruchomi stronę, na której gracze mogą wysłać prośbę o przeniesienie postępu z konsol na swoje konto GOG.

Gracze będą mogli zapisać:

  • ozdoby,
  • meteoryczny pył
  • waluty,
  • karty,
  • pokład
  • Poziom graczy,
  • klas,
  • nagrody Thronebreaker
  • umówy.

Jednocześnie istnieją dwie konwencje. Po pierwsze, przesyłanie treści będzie dozwolone tylko na te konta GOG, na których nie ma postępu w GVINT. Najwyraźniej niektórzy gracze będą musieli utworzyć nowe konto. Po drugie, tylko gracze na Xbox One będą mogli zaoszczędzić meteorytowy pył, a urzytkownikom PlayStation 4, radzą deweloperzy aby wydawali go szybciej.

Przeniesienie postępów potrwa sześć miesięcy - od 9 grudnia 2019 r. Do 9 czerwca 2020 r. Po tym terminie CD Projekt całkowicie zawiesza grę.

{% Urządzenie 788%}