iFixit skompilował anty-ocenę gadżetów w 2019 roku, których naprawa jest prawie niemożliwa

Autor: Helena Szczerbań | 20.01.2020, 10:27
iFixit skompilował anty-ocenę gadżetów w 2019 roku, których naprawa jest prawie niemożliwa

Specjaliści IFixit podsumowali wyniki 2019 r. I wymienili najgorsze i najlepsze urządzenia zgodnie z szacunkami ich konserwacji.

Kto jest w czołówce

Zacznijmy od dobrego. Najlepszym smartfonem jest uznawany Fairphone 3, który zdobył 10 punktów na 10 możliwych. To prawda, że jest to telefon modułowy, przy tworzeniu którego postawiono właśnie na łatwość konserwacji. Nawiasem mówiąc, był jedynym, który zdobył maksymalną liczbę punktów w zeszłym roku.

Następny na liście nowy Mac Pro z 9 punktami. Eksperci iFixit uznali jego najbardziej łatwym w naprawie produktem firmy Apple.

Trzecie miejsce w rankingu Xbox One S All Digital Edition - 8 punktów.

Kto przegrał

A teraz przechodzimy do anty-rankingu, gdzie zebrane try urządzenia, które są praktycznie jednorazowe. Oznacza to, że jeśli zostaną zepsute - z większym prawdopodobieństwem będziesz musiał kupić nowe.

W pierwszej kolejności słuchawki bezprzewodowe AirPods Apple Pro. Tutaj mamy zera, to znaczy, że na ogół nie mogą być naprawione.

Tylko 1 z 10 w jeszcze inny członek Apple - 16-calowy notebook MacBook Pro. Mimo, że iFixit: Apple nie oszukiwał i naprawdę rozwiązał problem z klawiaturą w nowym MacBooku Pro, z naprawą nadal jest duży problem.

I wreszcie „brąz” w składanego smartfona Samsung Galaxy Fold to tylko 2 punkty. Chociaż nie ma w tym nic zaskakującego: jak na razie jest to pierwsza jaskółka, więc firmy powinne nadal pracować nad mocnością konstrukcji urządzeń składanych.

Na szczególną uwagę zasługuje laptop Surface 3, który ma 5 punktów. IFixit postanowił pochwalić Microsoft za jego postęp, ponieważ pierwsze modele laptopów Surface miały 0 w testach konserwacyjnych.

Źródło: iFixit

{% Urządzenie 788%}