Assassin's Creed Shadows nie zanudzi graczy swoim rozmiarem: skala feudalnej Japonii jest porównywalna z ogromem starożytnego Egiptu z AC Origins
Ubisoft wreszcie przerwał milczenie na temat nowej części Assassin's Creed w scenerii feudalnej Japonii, na którą fani serii czekali od tak dawna.
Po premierze debiutanckiego zwiastuna twórcy zaczęli stopniowo ujawniać szczegóły rozgrywki.
Informowaliśmy już o luksusowej edycji kolekcjonerskiej oraz o konieczności stałego połączenia z Internetem podczas grania w Assassin's Creed Shadows.
Teraz zwróćmy uwagę na jeden z najważniejszych aspektów gier Ubisoftu - skalę otwartego świata.
Co wiemy
W wywiadzie dla IGN , dyrektor kreatywny Ubisoft Quebec, Jonathan Dumont, powiedział, że skala feudalnej Japonii XVI wieku w Assassin's Creed Shadows jest porównywalna z rozmiarem starożytnego Egiptu z Assassin's Creed Origins.
Deweloperzy chcieli zrealizować skalę gry tak autentycznie, jak to tylko możliwe, a co najważniejsze, aby kompetentnie oddać wysokość gór, w tym celu musieli poszerzyć mapę.
Jest to zgodne z tym, co zrobiliśmy w ostatniej odsłonie Assassinʼs Creed. Jeśli chodzi o skalę, rozmiar Assassinʼs Creed Origins jest prawdopodobnie bardziej odpowiedni do porównania. Chcieliśmy jak najbardziej zbliżyć się do rzeczywistej skali. Ponieważ zamki zajmowały dużo miejsca i naprawdę chcieliśmy, by góry wyglądały jak góry, poszerzyliśmy otoczenie w grze. Ale powiedziałbym, że mniej więcej tej samej wielkości co Origins.
Możemy więc stwierdzić, że otwarty świat w Assassinʼs Creed Shadows będzie mniejszy niż w Odyssey i Valhalli, co jest raczej plusem niż minusem, ponieważ te gry znudziły nawet najbardziej oddanych graczy ogromnymi przestrzeniami.
Kiedy się spodziewać
Assassin's Creed Shadows ukaże się 15 listopada 2024 roku na PC, PlayStation 5 i Xbox Series.
Zamówienia przedpremierowe są już otwarte.
Źródło: IGN