Deweloper Knockout City twierdzi, że twórcy, którzy zamykają swoje gry na żywo, powinni stworzyć "prywatną wersję serwera", aby można było nadal grać w grę

Autor: Dmitro Koval | 25.03.2024, 12:01
Deweloper Knockout City twierdzi, że twórcy, którzy zamykają swoje gry na żywo, powinni stworzyć "prywatną wersję serwera", aby można było nadal grać w grę

Wieloplatformowa gra Dodgeball Knockout City została wydana w maju 2021 roku pod szyldem EA Originals, a następnie przejęta przez Velan Studios i stała się grą free-to-play w 2022 roku. Pomimo zamknięcia projektu w czerwcu ubiegłego roku, Velan wydał wersję na prywatne serwery na PC, którą można pobrać z jego strony internetowej - ta wersja pozwala na mecze wieloosobowe lub boty i zachowuje poprzednie tryby oraz większość opcji dostosowywania.

Co wiemy.

Dyrektor ds. marketingu Velan, Josh Harrison, podkreślił, że nie każde studio może to wdrożyć, ale te, które mogą, powinny wydać wersję z prywatnym serwerem, aby można było grać po zamknięciu gry. Zwrócił uwagę na sukces prywatnej wersji Knockout City, w której specjalne społeczności organizują turnieje i śledzą aktywnych graczy.

Harrison wyjaśnił, że dla większości studiów stosunkowo łatwo jest stworzyć prywatną wersję serwera, ponieważ kompilacje deweloperskie zachowują się podobnie do kompilacji serwerów prywatnych.

Podsumowując, dyrektor podkreślił znaczenie stworzenia prywatnej wersji gry w celu utrzymania pozytywnego postrzegania po zamknięciu i zachowania gry dla graczy.

Źródło: VGC