Diablo II: Ressuracted przywróci równowagę postaci: po raz pierwszy od 11 lat

Autor: Vadim Osiyuk | 16.12.2021, 18:56
Diablo II: Ressuracted przywróci równowagę postaci: po raz pierwszy od 11 lat

Od ostatniego patcha do Diablo II: Ressuracted minęło niewiele czasu, a deweloper już szykuje zmiany do kolejnej. I będą dość poważne - wpłyną na najemników, tryb rankingowy i dostosują balans postaci.

Blizzard zauważa, że ​​ostatnie zmiany w balansie postaci zostały odzwierciedlone w patchu 1.13c z 23 marca 2010 roku. Za jedenaście lat nastąpią nowe zmiany, ale nie oczekuje się większych zmian. 

  • Amazon - Umiejętności walki wręcz sprawią, że będziesz mniej zależny od bonusów innych talentów. Umiejętności „Piercing” i „Najlepsza ochrona” zostaną wzmocnione, aby zwiększyć ich użyteczność. Strzelanie będzie silniejsze - w tym celu popraw odpowiednie umiejętności.
  • Zabójca - poprawi mechanikę umiejętności szarżowania i finałowych trików, a także pułapek.
  • Barbarzyńca - z tą klasą łatwiej będzie walczyć w długiej walce, gdyż poprawi umiejętności "Podwójnego rzutu" i "Mistrza broni metalowej". Ponadto zmienią system bonusów i zwiększą techniki walki wręcz.
  • Druid — ognista gałąź umiejętności druida zostanie zrewidowana, aby uczynić je silniejszymi. „Arktyczny wiatr” można pokierować – póki co umiejętność skupia się tylko na jednym celu. Towarzysze druida otrzymają punkty zdrowia, obrażenia i bonusy.
  • Nekromanta - deweloperzy będą szamanizować niepopularnych sług, aby uczynić ich bardziej użytecznymi. Na przykład zwiększ naturalne obrażenia szkieletów magów. Poprawią się również umiejętności kości.
  • Paladyn - zwiększy skuteczność bojowych aur, a umiejętność „Spikes” zostanie dostosowana tak, aby nadal zadawała wystarczające obrażenia na wysokich poziomach.
  • Czarodziejka - ochronne sztuczki lodowe dadzą więcej przydatnych bonusów, a zaklęcia gałęzi elektryczności i ognia wzrosną. Podobnie jak w przypadku druida, umiejętność Inferno stanie się bardziej kontrolowana.

Zmiany wpłyną na inne aspekty gry:

  • Na początku 2022 r. obowiązuje system oceny z czterema wariantami. Uczestnicząc w takich trybach, gracze będą mogli odkryć słowa runiczne, ale nie będą one działać poza bitwami rankingowymi – taka możliwość pojawi się dopiero po zakończeniu sezonu.
    • Zespół nie zdecydował jeszcze o idealnej długości sezonu, ale wciąż rozważana jest opcja czterech miesięcy.
  • Według twórców, gracze często podróżują z pustynnym najemnikiem. Więc pozostałe trzy ulegną poprawie.
  • Kostka Khoradrim otrzyma nowe przepisy, pojawią się dodatkowe słowa z run. Niewystarczająco efektywne zestawy przedmiotów zostaną poddane recyklingowi.